OPIS BRAMY:
Wyjątkowe cechy PRZECIWPOŻAROWYCH BRAM SEGMENTOWYCH RGS-H, takie jak minimalna ilość nadproża (450 mm), zwarta konstrukcja oraz łatwy montaż i łączenie lameli, sprawiają, że są one idealnym rozwiązaniem w sytuacjach z ograniczoną przestrzenią wokół otworu.
Standardowo powierzchnia bramy jest wykonana z ocynkowanej blachy, jednak istnieje opcja pomalowania jej na dowolny kolor z palety RAL lub wykonania z odpornej stali nierdzewnej (kwasoodpornej). Montaż PRZECIWPOŻAROWYCH BRAM SEGMENTOWYCH RGS-H jest możliwy na różnych rodzajach powierzchni, takich jak beton, pełna ściana z cegły, pustaki ceramiczne, ściany silikatowe oraz konstrukcje stalowe o wymaganej odporności ogniowej.
PRZECIWPOŻAROWE BRAMY SEGMENTOWE RGS-H są produkowane na zamówienie zgodnie z europejskimi standardami oraz aprobatą Instytutu Techniki Budowlanej (numer AT-15-8452/2013). Każdy produkt posiada odpowiednie atesty i certyfikaty, które pozwalają na legalną sprzedaż na rodzimym rynku oraz gwarantują wytrzymałość na 50 000 cykli pracy.
Stawiamy na najwyższą jakość i bezpieczeństwo, spełniając potrzeby klientów oraz wymagania norm i certyfikatów. PRZECIWPOŻAROWE BRAMY SEGMENTOWE RGS-H to symbol nowoczesności, niezawodności i profesjonalizmu.
Wyjątkowe Cechy Bramy:
- Konstrukcja bramy opiera się na modelu bramy rolowanej RGS.
- Panel ma wysokość 150 mm, a grubość osiąga 60 mm.
- Lamele są ocieplone, a ich przenikalność cieplna wynosi jedynie 1.1 W/m²K.
- Paneli połączenie eliminuje mostki termiczne.
- Możliwość montażu nawet przy niskim nadprożu o wysokości 450 mm.
- Montaż i demontaż płaszcza bramy jest prosty i wygodny.
- Napęd może być łatwo zamontowany bezpośrednio na wale bramy.
- Dostosowanie prowadzenia bramy do warunków zabudowy, włącznie z kątem nachylenia stropu.
- Posiada atest dźwiękoszczelności do poziomu 55 dB.
- Gwarantowana wytrzymałość mechaniczna bramy wynosi 50 000 cykli pracy.
Różnorodność Sterowania Bramą:
Silnik SI z centralą FSTronic DES-FI:
- Przemysłowy silnik gwarantowany na 100 000 cykli pracy.
- Praca silnika wymaga zasilania 1×230 V/20 A.
- Możliwość zamknięcia bramy z wykorzystaniem akumulatorów w przypadku alarmu.
- Istnieje opcja awaryjnego ręcznego otwarcia bramy za pomocą korby lub łańcucha.
- Opcja awaryjnego ręcznego otwarcia bramy.
- Możliwość zwiększenia pojemności akumulatorów, umożliwiająca elektryczne otwarcie awaryjne bramy bez zewnętrznego źródła zasilania.
Dodatkowe Rozwiązania Elektroniczne:
- Sygnalizator optyczno-akustyczny – urządzenie informujące o trybie alarmowym.
- Autonomiczny system detekcji dymu – urządzenie sterujące zamknięciem bram w miejscach, gdzie brak systemu EPS.
- Sygnalizacja świetlna – lampa czerwono-zielona informująca o położeniu i ruchu bramy.
- Czujnik ruchu na podczerwień lub radarowy – urządzenie opcjonalnie otwierające bramę, reagujące na ruch pojazdów lub osób.
- Pilot zdalnego sterowania – umożliwiający zdalne otwieranie i zamykanie bramy.
- Krata świetlna – zabezpiecza dolną część bramy (1500 mm) przed przygnieceniem przedmiotów lub osób w świetle kraty.
- Dolna listwa bezpieczeństwa – pneumatyczna lub optyczna, unieruchamiająca bramę przy zetknięciu z przeszkodą podczas zamykania.
- Dodatkowe przyciski sterujące bramą, takie jak kluczykowe lub kodowe.